Pracownik administracyjno-biurowy z elementami technologii komputerowych i biurowych

Tryb:Termin:Ilość godzin:Cena:

WIECZOROWY - ZAJĘCIA: WTOREK I CZWARTEK OD 17:30 DO 20:30 

DATY ZJAZDÓW:

2.03, 4.03, 9.03, 11.03, 16.03, 18.03, 23.03, 8.04, 13.04, 15.04, 20.04, 22.04

 

02.03.2021 - 22.04.2021 48h (1h=45min) 1400zł

ABY ZAPISAĆ SIĘ NA KURS, PROSIMY O PRZESŁANIE MAILOWO LUB PRZEKAZANIE TELEFONICZNIE DANYCH KONTAKTOWYCH: IMIĘ, NAZWISKO, NUMER TELEFONU, ADRES E-MAIL ORAZ PODANIE NAZWY I TERMINU KURSU NA KTÓRY DOKONYWANY JEST ZAPIS.

      BARDZO PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE NIE WPŁACANIE ZALICZEK, POINFORMUJEMY PAŃSTWA MAILOWO TERMINIE                   OPŁATY REZERWACYJNEJ. 

DLA KOGO ?

Kurs adresowany jest do osób pragnących podjąć pracę na stanowiskach biurowych w firmach krajowych i międzynarodowych, wymagających sporządzania korespondencji biurowej oraz obsługi komputera.

WYMAGANIA:

Poziom wykształcenia – brak wymagań. Wskazane jest podstawowe doświadczenie w posługiwaniu się komputerem aby nadążać na zajęciach z wykorzystaniem komputera. Stan zdrowia umożliwiający pracę na komputerze /wymagania od uczestników w zakresie zdrowotnym nie różnią się od wymagań potrzebnych do nauki w szkole uczącej zawodów w zbliżonych kierunkach/.

PROGRAM:

Podobieństwa i różnice asystentka-sekretarka a recepcjonistka: 1 h

Organizacja pracy sekretariatu: 1 h

  • Schemat organizacyjny, zadania sekretariatu
  • Organizacja obiegu dokumentów, przyjmowanie korespondencji
  • Klasyfikacja dokumentów i systemy przechowywania akt
  • Korespondencja biurowa
  • Redagowanie pism i listów

Etyka i kultura zawodu: 1 h

  • Autoprezentacja
  • Strój
  • Profesjonalna obsługa klientów
  • Organizacja zebrań i narad
  • Zwroty grzecznościowe
  • Prowadzenie rozmów także telefoniczne
  • Rozwiązywanie konfliktów

Profesjonalna obsługa klienta i gościa firmy: 1 h

  • Etapy profesjonalnej obsługi klienta
  • Typy trudnych klientów i sposoby radzenia sobie z nimi
  • Sztuka skutecznego komunikowania się przez telefon

Komunikacja w firmie: 1 h

  • Rola pierwszego kontaktu, znaczenie mowy ciała
  • Efektywna komunikacja
  • Elementy pozytywnej autoprezentacji
  • Podstawowe techniki asertywności

Sporządzanie dokumentacji: 2 h

  • notatki
  • protokoły
  • zaproszenia
  • notatki służbowe
  • zaświadczenia

Organizacja zebrań i narad: 1 h

  • Przygotowanie poczęstunku
  • Porządek spotkania

Obsługa urządzeń biurowych: 4 h

Zastosowanie Microsoft Office w pracach biurowych (word, excel, power point): 24 h

 

Nauka metody pisania bezwzrokowego: 12 h

  • Opanowanie znaków alfanumerycznych
  • Opanowanie polskich znaków
  • Doskonalenie biegłości poprzez ćwiczenia 

KAŻDY SŁUCHACZ KURSU OTRZYMUJE:

  • materiały szkoleniowe
  • serwis kawowy

WARUNKI NAUKI:

  • wykłady i ćwiczenia kursu prowadzone są z wykorzystaniem nowoczesnych technik multimedialnych, uzupełniane materiałami księgowymi(druki, dowody księgowe)
  • w pracowni księgowości/ kadr i płac każdy uczestnik kursu ma do swojej dyspozycji stanowisko komputerowe wyposażone w materiały i narzędzia oferowane na kursie
  • na bieżąco uaktualniane są wersje oprogramowania księgowego
  • pracujemy na autorskich programach nauczania
  • tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach są przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł na zajęciach lub w domu samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem

WYKŁADOWCY:

Nasi wykładowcy posiadają wykształcenie wyższe i uprawnienia pedagogiczne. Są to osoby o wysokich kwalifikacjach zawodowych, na co dzień pracujący w działach dużych firm.

MIEJSCE I CZAS ZAJĘĆ:

Wszystkie zajęcia odbywają się w siedzibie firmy ul. Świętokrzyska 12 pok. 421, 30-015 Kraków

CENA I WARUNKI PŁATNOŚCI:

Istnieje możliwość rozłożenia opłaty za kurs na raty, bez żadnych dodatkowych kosztów.

Bardzo prosimy o nie wpłacenie opłaty za szkolenie na nasze konto bez otrzymania wczęsniej maila z informacją o płatnościach i harmonogramem. 

CO SŁUCHACZ OTRZYMUJE PO UKOŃCZENIU KURSU ?

  • zaświadczenie MEN o ukończeniu kursu w języku polskim