Office professional 2007
Pobierz formularz i regulamin kursu
DLA KOGO ?
Kurs adresowany jest do osób pragnących nabyć praktyczne umiejętności obsługi komputera - pakiet Office Professional 2007.
WYMAGANIA:
Poziom wykształcenia – brak wymagań. Stan zdrowia umożliwiający pracę na komputerze /wymagania od uczestników w zakresie zdrowotnym nie różnią się od wymagań potrzebnych do nauki w szkole uczącej zawodów w zbliżonych kierunkach/.
PROGRAM:
Wprowadzenie do środowiska WINDOWS: 2 h
- Windows, jako systemu operacyjnego
- Prezentacja "Okienek" i zapoznanie się z metodami pracy na nich
- Eksplorator Windows
- Zarządzanie dyskami
- Organizacja plików i folderów
- Operacje na plikach i folderach
- Kopiowanie, przenoszenie, usuwanie, zmienianie nazw plików i folderów)
- Tworzenie nowych folderów i podfolderów (prezentacja wszystkich metod)
- Rola folderu MOJE DOKUMENTY
- Schowek Windows
- Właściwości napędów
- Kosz
- Odzyskiwanie usuniętych plików
- Opróżnianie Kosza, konfiguracja Kosza
- Uruchamianie Programów
- Menu Start
- Uruchom i pliki startowe aplikacji
- Przełączanie się i współpraca między programami
- Organizacja Pulpitu Windows i Menu Start w celu szybszego dostępu do danych i ułatwienia systemu
- "Zerowanie" Menu Dokumenty
- Konfiguracja Paska Zadań
- Odszukiwanie plików i folderów
- Polecenie Znajdź z Menu Start
- Rozszerzenia plików: *.doc, *.xls, *.exe itd.
- Tworzenie skrótów
- Wyszukiwanie wg daty, tekstu zawartego w dokumencie, rozszerzenia
- Konfiguracja ustawień systemu w Panelu Sterowania
- Data i Godzina, Czcionki, Ekran
- Konfiguracja Tła Pulpitu, zmiana rozdzielczości i ilości wyświetlanych kolorów
- Ustawienia Klawiatury, Mysz
- Ustawienia Regionalne
- Instalowanie, odinstalowywanie programów, pojęcie dyskietki startowej
- Windows, Instalacja drukarek - pojęcie sterownika.
Microsoft Word 2007: 16 h
- Interfejs programu Word
- Tworzenie zawartości. Wprowadzanie tekstu, symboli, znaków specjalnych
- Zapisywanie, otwieranie i opcje dokumentu
- Formatowanie tekstu
- Formatowanie czcionki
- Zmiana wielkości liter
- Formatowanie akapitu
- Dodawanie cieniowania i obramowania do akapitu
- Tworzenie i edycja dokumentu na podstawie wzoru
- Tabulatory
- Rozmieszczanie tekstu na stronie przy pomocy tabulatorów
- Tworzenie i edycja dokumentu w oparciu o tabulatory
- Rozmiar i orientacja strony
- Ustawianie marginesów
- Numerowanie stron i wstawianie tekstu w nagłówku i stopce dokumentu
- Przykłady wypunktowania i numerowania
- Opcje wypunktowania
- Opcje numerowania
- Konspekty
- Widok – polecenia umożliwiające różne sposoby oglądania dokumentu
- Tabele
- Wstawianie i rysowanie tabeli
- Scalanie, dzielenie komórek tabeli
- Formatowanie tabeli
- Dodawanie, usuwanie, wyrównywanie wierszy i kolumn
- Tworzenie i edycja dokumentu w oparciu o tabele
- Kolumny
- Definiowanie kolumn
- Opcje kolumn.
- Tworzenie i edycja dokumentu w oparciu o kolumny
- WordArt
- Rysunek – grafika rastrowa i wektorowa
- Możliwości graficzna MS Word
- Wstawianie i tworzenie własnych elementów graficznych
- Obiekty
Excel 2007: 16 h
- Podstawy obsługi programu pracy w arkuszu kalkulacyjnym Excel
- Interfejs programu
- Organizacja arkusza, podstawowe pojęcia
- Różne kształty wskaźnika myszy
- Wprowadzanie danych
- Zapisywanie, otwieranie i opcje dokumentu
- Zajęcia komputerowe
- Praca nad dokumentem
- Wprowadzanie danych do arkusza
- Poprawianie, zastępowanie i usuwanie danych
- Kopiowanie, przenoszenie zawartości komórek
- Formatowanie arkusza
- Proste formuły obliczeniowe
- Sumowanie wierszy i kolumn
- Wykonywanie obliczeń na konkretnych liczbach
- Wykonywanie obliczeń na podstawie adresów komórek
- Wykorzystanie funkcji
- ŚREDNIA, MIN, MAX.
- Formuły i podstawowe funkcje
- Wprowadzanie formuł.
- Tworzenie kalkulacji zawierającej formuły
- Edycja dokumentu
- Zaznaczanie komórek, zakresów komórek, kolumn, wierszy, arkuszy
- Dopasowanie szerokości, ukrywanie kolumn i wierszy
- Usuwanie, kopiowanie, przenoszenie, zmienianie nazwy arkusza
- Wprowadzanie danych do komórek
- usuwanie zawartości komórki
- Kopiowanie, przenoszenie zawartości komórek
- Adresowanie komórek
- Wstawianie komórek, wierszy, kolumn, arkuszy
- Formatowanie komórek
- Zaawansowane funkcje obliczeniowe
- Wykorzystanie kreatora funkcji
- Tabele przestawne
- Tworzenie dokumentu zawierającego elementy zaawansowane
- Operacje na danych
- Filtrowanie danych
- Sortowanie danych
- Korespondencja seryjna
- Zapisywanie nowej wersji dokumentu pod inną nazwą
- Ilustrowanie arkusza za pomocą wykresu
- Przygotowanie danych potrzebnych do wykresu
- Tworzenie wykresu – typ wykresu
- Opcje wykresu
- Tworzenie dokumentu zawierającego wykres
- Przygotowanie arkusza do wydruku
Obsługa sieci-Internet z wyszukiwarką: 4 h
- Podstawowe informacje związane z Internetem
- Internet, zasoby Internetu, usługi Internetu
- Oprogramowanie internetowe
- Zasady bezpiecznego użytkowania Internetu
- Wprowadzanie adresów internetowych
- Hiperłącza, punkty węzłowe WWW
- Przeglądanie stron WWW
- Historia przeglądania
- Tryb offline i online
- Zajęcia komputerowe
- Najpopularniejsze przeglądarki
- stron WWW
- Interfejs przeglądarki internetowej i jego główne opcje
- Zakładki, pasek zakładek
- Podstawy nawigacji
- Szybka nawigacja. Zabezpieczenie przed oknami reklamowymi.
- Ustawianie strony głównej przeglądarki
- Wyszukiwanie informacji
- Serwisy wyszukiwawcze
- Sztuka zadawania pytań
- Wyszukiwanie proste
- Reguły wyszukiwania
MS PowerPoint: 6 h
- Podstawy obsługi programu
- Praca z programem do przygotowania prezentacji
- Omówienie podstawowych funkcji, pomoc programu
- Tworzenie prezentacji – układy slajdów, ustawienia tła, szablony projektów
- Przygotowanie i formatowanie tekstów, wzorzec slajdów
- Wykorzystanie grafiki – obrazy, autokształty, wykresy i diagramy
- Przejścia slajdów, animacje niestandardowe, chronometraż
- Przygotowanie pokazu slajdów, omówienie trybu prezentacji
- Ustawienia wydruku, tworzenie notatek do prezentacji
KAŻDY SŁUCHACZ KURSU OTRZYMUJE:
- materiały szkoleniowe
- serwis kawowy
WARUNKI NAUKI:
- wykłady i ćwiczenia kursu prowadzone są z wykorzystaniem nowoczesnych technik multimedialnych, uzupełniane materiałami księgowymi(druki, dowody księgowe)
- w pracowni księgowości/ kadr i płac każdy uczestnik kursu ma do swojej dyspozycji stanowisko komputerowe wyposażone w materiały i narzędzia oferowane na kursie
- na bieżąco uaktualniane są wersje oprogramowania księgowego
- pracujemy na autorskich programach nauczania
- tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach są przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł na zajęciach lub w domu samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem
WYKŁADOWCY:
Nasi wykładowcy posiadają wykształcenie wyższe i uprawnienia pedagogiczne. Są to osoby o wysokich kwalifikacjach zawodowych, na co dzień pracujący w działach dużych firm.
MIEJSCE I CZAS ZAJĘĆ:
Wszystkie zajęcia odbywają się w siedzibie firmy (al. Grottgera 1/8, 30 – 035 Kraków)
CENA I WARUNKI PŁATNOŚCI:
Koszt kursu to: 500 zł brutto
Istnieje możliwość rozłożenia opłaty za kurs na raty, bez żadnych dodatkowych kosztów.
Zainteresowane osoby wpłacają zaliczkę w wysokości 200 zł, po otrzymaniu maila, że kurs rusza w terminie. Pozostała należność jest spłacana w całości w ciągu 7 dni od rozpoczęcia szkolenia lub w ratach wg harmonogramu zamieszczonego na stronie internetowej.
CO SŁUCHACZ OTRZYMUJE PO UKOŃCZENIU KURSU ?
- zaświadczenie MEN o ukończeniu kursu w języku polskim oraz angielskim
Wszystkie zaświadczenia wydawane są po uzyskaniu przez kursanta pozytywnego wyniku z egzaminu końcowego, obecność na zajęciach nie jest obowiązkowa.
GWARANCJA SATYSFAKCJI:
U nas nie stracisz zajęć– bezpłatnie odrabiasz je w innym terminie.
Jeśli nie możesz uczestniczyć w szkoleniu z jakiegokolwiek powodu, napisz do nas e-mail na adres: biuro@kursywkrakowie.pl co najmniej dwa dni przed planowaną nieobecnością. Brak informacji lub nieprzyjście na zajęcia skutkuje bezpowrotną utratą możliwości odrabiania zajęć.
Firma zaproponuje możliwość odrobienia zajęć z inną grupą, zaproponowany termin należy potwierdzić najpóźniej na dwa dni przed, aby nie blokować możliwości odrobienia innym osobom. Nieuczestnictwo w odrabianych zajęciach skutkuje brakiem możliwości odrobienia zajęć w innym terminie.
Pierwszeństwo do udziału w zajęciach mają uczestnicy zapisani na daną edycję.