Polska izba Firm Szkoleniowych Comarch Optima księgowość Ramzes Systemy Informatyczne Sage księgowość symfonia

Asystencko-sekretarski

Tryb:Termin:Ilość godzin:Cena:
Ranny - zajęcia: wtorek, środa czwartek od 9:00 do 15:002015.07.07 - 2015.07.09 24h (1h=45minut)250zł
Wieczorowy - zajęcia wtorek,środa i czwartek od 17:00 do 20:00 2015.06.30 - 2015.07.09 24h (1h=45minut)250zł
Wieczorowy - zajęcia wtorek, środa i czwartek od 17:00 do 20:002015.08.25 - 2015.09.03 24h (1h=45minut)250zł
Ranny - zajęcia: wtorek,środa i czwartek od 9:00 do 15:002015.09.01 - 2015.09.03 24h (1h=45minut)250zł

Kurs adresowany jest do osób pragnących podjąć pracę biurową zarówno na stanowisku asystentki jak i sekretarki w firmach.

Program

Etyka i kultura zawodu: 2 h

  • Autoprezentacja
  • Strój
  • Profesjonalna obsługa klientów
  • Organizacja zebrań i narad
  • Zwroty grzecznościowe
  • Prowadzenie rozmów także telefoniczne
  • Rozwiązywanie konfliktów

Obowiązki asystentki-sekretarki, organizacja pracy biura: 2 h

  • Schemat organizacyjny, zadania sekretariatu
  • Organizacja obiegu dokumentów, przyjmowanie korespondencji
  • Klasyfikacja dokumentów i systemy przechowywania akt
  • Korespondencja biurowa
  • Redagowanie pism i listów

Bezwzrokowe pisanie na komputerze: 8 h

  • Nauka pisania 10 palcami- wprowadzenie
  • Pisanie liter
  • Pisanie cyfr
  • Pisanie tekstów

Sporządzenie dokumentacji: 8 h

  • notatki
  • protokoły
  • zaproszenia
  • notatki służbowe
  • zaświadczenia

Wykorzystanie komputera w pracy biurowej: 8 h

Cena obejmuje

  • zaświadczenie MEN o ukończeniu kursu w języku polskim oraz angielskim
  • serwis kawowy
  • materiały szkoleniowe

Istnieje możliwość rozłożenia opłaty za kurs na raty, bez żadnych dodatkowych kosztów.

Warunki uczestnictwa

  • Zapisu na kurs można dokonać drogą telefoniczną, e-mailową lub osobiście w siedzibie firmy
  • Rezerwacja miejsca na kursie wymaga wpłaty zadatku w kwocie 200 zł, odliczanego od całości kosztu kursu.
  • Całość należności za szkolenie należy wpłacić do 7 dni od rozpoczęcia kursu, lub zgodnie z datami określonych rat.
  • Wpłat należy dokonywać na konto:
    BZ WBK 87 1090 2053 0000 0001 1152 9442
    lub osobiście w naszym biurze na ul. Grottgera 1/8
  • UWAGA! Faktury VAT zawsze wystawiane są na dane znajdujące się w przelewie. 
  • Osobie zgłaszającej się na kurs przysługują zniżki, o których mowa w zakładce "Promocje".
  • Po otrzymaniu zgłoszenia każdy uczestnik otrzymuje drogą e-mailową harmonogram zajęć-najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem kursu
  • Krakowskie Centrum Biznesu zastrzega sobie prawo do odwołania lub przesunięcia terminu planowanego kursu z przyczyn od siebie niezależnych oraz w przypadku małego zainteresowania kursem
  • Krakowskie Centrum Biznesu nie przewiduje możliwości rezygnacji ze szkolenia i możliwości zwrotu wpłaconych pieniędzy.
  • W razie zaistnienia zdarzeń losowych uniemożliwiających uczestnictwo w zajęciach, Krakowskie Centrum Biznesu może wyrazić zgodę na odbycie tych zajęć w innej grupie.

Formularze do pobrania:

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: DOC

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: PDF