Polska izba Firm Szkoleniowych Comarch Optima księgowość Ramzes Systemy Informatyczne Sage księgowość symfonia

Asystencko-sekretarski

Kurs adresowany jest do osób pragnących podjąć pracę biurową zarówno na stanowisku asystentki jak i sekretarki w firmach krajowych i międzynarodowych.

Program

Etyka i kultura zawodu: 16 h

  • Autoprezentacja
  • Strój
  • Profesjonalna obsługa klientów
  • Organizacja zebrań i narad
  • Zwroty grzecznościowe
  • Prowadzenie rozmów także telefoniczne
  • Rozwiązywanie konfliktów

Obowiązki asystentki-sekretarki, organizacja pracy biura: 8 h

  • Schemat organizacyjny, zadania sekretariatu
  • Organizacja obiegu dokumentów, przyjmowanie korespondencji
  • Klasyfikacja dokumentów i systemy przechowywania akt
  • Korespondencja biurowa
  • Redagowanie pism i listów

Bezwzrokowe pisanie na komputerze: 8 h

  • Nauka pisania 10 palcami- wprowadzenie
  • Pisanie liter
  • Pisanie cyfr
  • Pisanie tekstów

Sporządzenie dokumentacji: 12 h

  • notatki
  • protokoły
  • zaproszenia
  • notatki służbowe
  • zaświadczenia

Język angielski biznesowy: 16 h

Cena obejmuje

  • zaświadczenie MEN o ukończeniu kursu w języku polskim oraz angielskim

Istnieje możliwość rozłożenia opłaty za kurs na raty, bez żadnych dodatkowych kosztów.

Warunki uczestnictwa

  • Zapisu na kurs można dokonać drogą telefoniczną, e-mailową lub osobiście w siedzibie firmy
  • Rezerwacja miejsca na kursie wymaga wpłaty zadatku w kwocie 200 zł, odliczanego od całości kosztu kursu.
  • Całość należności za szkolenie należy wpłacić do 7 dni od rozpoczęcia kursu, lub zgodnie z datami określonych rat.
  • Wpłat należy dokonywać na konto:
    BZ WBK 87 1090 2053 0000 0001 1152 9442
    lub osobiście w naszym biurze na ul. Grottgera 1/8
  • UWAGA! Faktury VAT zawsze wystawiane są na dane znajdujące się w przelewie. 
  • Osobie zgłaszającej się na kurs przysługują zniżki, o których mowa w zakładce "Promocje".
  • Po otrzymaniu zgłoszenia każdy uczestnik otrzymuje drogą e-mailową harmonogram zajęć-najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem kursu
  • Krakowskie Centrum Biznesu zastrzega sobie prawo do odwołania lub przesunięcia terminu planowanego kursu z przyczyn od siebie niezależnych oraz w przypadku małego zainteresowania kursem
  • Krakowskie Centrum Biznesu nie przewiduje możliwości rezygnacji ze szkolenia i możliwości zwrotu wpłaconych pieniędzy.
  • W razie zaistnienia zdarzeń losowych uniemożliwiających uczestnictwo w zajęciach, Krakowskie Centrum Biznesu może wyrazić zgodę na odbycie tych zajęć w innej grupie.

Formularze do pobrania:

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: DOC

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie: PDF